Sari la conținut

Procedura de Rezolvare a Reclamațiilor

Procedura de Rezolvare a Reclamațiilor

Procedura de rezolvare a reclamațiilor, care conform legislației în vigoare privind protecția consumatorului în România (O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate), GP Profile SRL asigură clienților posibilitatea de a depune reclamații și de a primi un răspuns oficial într-un termen legal.

  1. Modalități de depunere a reclamației

Clientul poate transmite reclamația prin una dintre următoarele metode:
📧 Email: maruna.design@gmail.com
📬 Adresă poștală: Sat Țuțora, Comuna Țuțora, strada Învățător Dumitru Sima Șetraru nr.171, Județul IAȘI
📞 Telefon: +40 755 966 555
📍 La sediul firmei: Prin completarea unui formular de reclamație.

Pentru a fi procesată eficient, reclamația trebuie să conțină:

  • Datele clientului: nume, prenume, telefon, email/adresă.
  • Numărul comenzii sau facturii.
  • Descrierea detaliată a problemei.
  • Fotografii sau alte dovezi relevante (dacă este cazul).
  1. Termen de soluționare

✅ Confirmarea primirii reclamației se face în maximum 2 zile lucrătoare de la primirea acesteia.
✅ Reclamația va fi analizată și soluționată în termen de 15 zile calendaristice, conform legislației în vigoare.

Dacă reclamația necesită verificări suplimentare (ex: expertiză tehnică), clientul va fi informat despre noul termen de soluționare.

  1. Soluții oferite în cazul reclamațiilor justificate

Dacă reclamația este validă, GP Profile SRL poate oferi una dintre următoarele soluții, în funcție de natura problemei:
✔️ Remedierea defectului (dacă este posibil).
✔️ Înlocuirea produsului defect cu unul nou.
✔️ Restituirea parțială sau totală a contravalorii produsului, dacă problema nu poate fi remediată.

Dacă reclamația este considerată neîntemeiată, clientului i se vor comunica motivele respingerii în scris.

  1. Escaladarea reclamației

Dacă clientul nu este mulțumit de soluția oferită, poate:
📌 Depune o sesizare la ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor) – www.anpc.ro
📌 Solicita soluționarea pe cale amiabilă prin SAL (Soluționarea Alternativă a Litigiilor)
📌 Formula o acțiune în instanță, conform legislației în vigoare

📞 Pentru orice întrebări suplimentare privind reclamațiile, ne puteți contacta la:
Telefon: +40 755 966 555
Email: maruna.design@gmail.com

Politica de confidențialitate

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Accept
Mai târziu
Privacy Policy